Saturday, May 7, 2011

barakallahulakum...


assalamualaikum,

malam tadi, saya menerima job baru, ada orang tertarik dengan blog saya, dan dia minta saya buatkan untuknya...saya sangat2 suka..kerana dengannya saya boleh xplore lagi ilmu blog nih... ;) sampai pagi...huhu..mantappp

sebelah pagi..ke pejabat, bayar sewa rumah....dan mencari lauk untuk makan tengahari..huhu..terasa sungguh kenyang....walau dalam letih..saya gaghkan diri lagi..untuk menghadiri majlis bersejarah buat sebahagian family saya.... ;) kredit to Farah yang sudi hantar kat KTM...sayang kamoo ;)

and next, ucapan barakallahulakum saya tujukan buat ketiga2 orang anak saudara sepupu saya yang telah menyempurnakan majlis walimah mereka pada hari ini...to A.Sayuti, Fatimah n Anisah...selamat menjalani alam rumahtangga...
malam berinai... ;)
sweet smua... ;) tunggu time saya plak nanti... ;)

saya sedaya upaya menggagahkan kaki untuk menghadiri majlis mereka, kami pernah membesar bersama, dan terpisah ketika usia menginjak remaja...apapun, tetap gembira dapat menghadirkan diri, walaupun menjadi antara yang paling lewat sampai di dewan yang sangat indah itu... ;)

gembira jugak, sbb dapat jumpa ramai orang yang mengenali arwah mak, walaupun penampilan mereka sudah agak berubah, tapi, InsyaAllah, hati mereka tetap sama seperti dlu...mengenali dan mengasihi mak kerana ALLAH...

jumpa ibu kepada kawan2 lama saya..yang sudah lama saya tidak ketemu...gembira rasa hati..kerana dapat kembali menautkan silaturrahmi...moga ukhuwwah ini berpanjangan...agar kalian dalam limpahan iman dan naungan Islam...

walaupun terselit dihat kecil, beberapa perkara yang membuat saya berasa tak betah untuk berada lama di situ, saya meraikan hari ini sebagai hari indah untuk kamu semua... ;) pastinya akan saya kenang selalu..kerana ...esok adalah hari indah pula buat saya... ;) dan kamu semua berkongsi bahagia berturut-turut bersama saya... ;)

saya sayang saya dan kamu semua... ;)

1 comment:

TIKET MURAH said...

Barokalloohu laki fii umrik. Moga tercapai cita dan menjadi yg dicita...cercah cahaya.

HULURKAN SUMBANGAN ANDA UNTUK SAUDARA KITA DI FATHONI DARUSSALAM

Create your own banner at mybannermaker.com!