Thursday, May 5, 2011

AKSARA CINTA ILAHI


assalamualaikum, teman...

bertemu lagi di ruangan sarat dengan tulisan ni...
sempena hari-hari yang semakin hampir hitungannya, sorang kawan memulakan 'bebelan'nya supaya menukar latar blog ini..
saya kira ia sudah cukup cantik menurut pandangan saya,
tapi, kerana menghargai kesudiannya memberi kritikan itu,
saya pun menukarkan latar dan keadaan
di blog ni...

maka, inilah hasilnya... ;)
tadaaaaaa!!!!

moga anda yang singgah disini juga merasa senang...
saya pun x tau lagi samada teman saya ni dah lihat atau belum pemandangan baru ni...

hm...musim2 exam belum habis...
seperti biasa...orang yang pelik ni, rajin membaca time bukan exam..
bila time exam..semakin malas pulak... ;)
insyaAllah...bukan berniat membanggakan diri...
tapi saya masih berusaha menambah ilmu ini, bukan hanya untuk hadapi exam... ;)

blog walking lagi malam ni...dan terjumpa blog ni... http://qamarguyz.blogspot.com/ ....AKSARA CINTA ILAHI.. ;) blog yang simple, tapi best menurut pandangan saya... ;) ...

yang paling best adalah, word Aksara Cinta Ilahi...menarik perhatian saya...blog yang sarat dengan tulisan ni, memang membosankan bagi orang yang x minat membaca...sbb ada orang berminat hanya utk melihat gambar2...

so, minta maaf la yer...blog saya ni memang lebih kepada tarian huruf2 ni...dan itulah yang ingin saya gambarkan sebagai AKSARA CINTA ILAHI... ;)

saya catatkan segala di sini, catatan perjalanan mencari cinta Ilahi...
melalui setiap detik hidup, dan mengutip hikmah di sepanjang jalan...lalu saya terjemahkan ia dalam tarian hurup di sini, agar dapat dikongsikan dengan anda semua... ;)
INSAN YANG SAYA KASIHI.. ;)

moga jari yang menari mencari aksara huruf ini, menjadi saksi di sana nanti,
bahawa ia pernah berfungsi mempertemukan kita pada satu fikrah, pada satu arah....
kiblat yang sama,
TUHAN YANG MAHA ESA!

1 comment:

mia az-zahra ( mazs ) said...

tahniah la kak fik..bgga sy,,ni baru cantik..kemas lak tu,,,warna pon cntik,,hehehe,,i like

HULURKAN SUMBANGAN ANDA UNTUK SAUDARA KITA DI FATHONI DARUSSALAM

Create your own banner at mybannermaker.com!