Tuesday, April 26, 2011

dedikasi utk yang bakal melangkah...




salam, jumpa lagi kali ni....actually x tau nak entry apa kat sini...
cuma, rasa dah lama kot x update tmpt ni...sian dia...
beberapa hari yang lalu, jejaka idaman malaya ni dah tunang..
banyak la hati2 yang kecewa...dalam masa yang sama, ada gak hati2 yang gembira...
bak kata sorang teman dalam status fb dia...rasa lega sikit bila Ashraf Muslim dah betunang...kurang sikit saingan...hehehe...tu bagi lelaki je la yer...
yang perempuan...of course la kecewa....hahaha...

tu lah keadaannya....tapi dalam masa yang sama,
sejuk mata memandang..banyak perubahan kat malaysia skg...
ramai artis2 muda mula beralih kepada pengamalan cara hidup Islam...
menjaga penampilan, menjaga aurat, batasan hubungan..n solat..
alhamdulillah..moga malaysia terus aman..
dengan air mata keinsafan yang mengalir terus nih..

time ni musim exam...tapi aku ni ntah apa2 la exam kali ni..
x brapa nak betul...mood pn hilang..x tau camne nk datangkan mood tu...
dah cuba mcm2 cara...
cari mama, cari ayah, cari walidah, kengkawan...
tapi ttp rasa x da apa2..
mmg cuma 1 ja..
yang mmg x akan ada dah sampai bila2...
semangat mak...hurm...mmg x kan muncul dah sampai bila2...

aku cuba lalui exam ni sekadarnya...so..kalo korang tgk aku x baca buku ke, apa ke...
pls jgn kata apa2...mmg aku x da mood nak baca..
jawapan masa exam...aku jawab apa yang mmang aku tau n termampu aku ingat ja..
selainnya berserah...setelah usaha yang skit ni...moga ada nilai nya..
wlu pn debar kerana mungkin hasilnya juga akan sikit..
tapi x pe...aku bertanggungjawab kepada diriku...

dah melalut banyak nih...
actually intro kat atas tu...mmg tgh berkaitan dengan diri ni....
mmg banyak nasihat orang, suruh habiskan belajar dulu, baru fikir hal ni..
tapi, aku berfikir lain dari mereka...otak yang memang kaki fikir ni...
nak jugak fikir hal ni...biar la belajar pn....aku yakin aku mampu laluinya...
moga segera la muncul orangnya ye....



ku bersujud padaMu, mengharapkan dia yang memimpin aku kepadaMu..
agar nanti, kami mampu pikul bersama amanah yang Kau berikan pada kami...
moga bunga cinta kami adalah pejuang agamaMu..
penegak agama, dan mencintaiMu, seperti mana dia mencintaiMu, sesungguhnya...

...dari hati yang mengingati...bahawa hanya DIA untukku...

No comments:

HULURKAN SUMBANGAN ANDA UNTUK SAUDARA KITA DI FATHONI DARUSSALAM

Create your own banner at mybannermaker.com!