Sunday, April 17, 2011

bercakaplah, jangan takut salah... ;) kerana dia tetap mencintai kamu seadanya..


salam..

ni cuma catatan peribadi...x tau nak tulis apa sebenarnya...
utk pertama kalinya,
benar-benar terasa sebuah pemergian...
utk pertama kalinya aku makan tapi rasa x kenyang...
utk pertama kalinya jawab exam soalan mudah,
tapi menangis semahunya,
bagaikan soalan tersangat payah..

untuk awak, maaf, x dpt hantar kat airport...
terima kasih untuk semua doa, terima kasih untuk kata2 semangat...
moga saya akan lebih kuat melalui fasa-fasa ini...
walaupun mungkin awak x faham apa yang saya tulis ni..
moga satu hari nanti, awak akan faham...

ini pandangan kita yang sama... ;)
fikriyah, its nice view, right?


moga perpisahan ini adalah milestone buat kita..
saya akan lebih berusaha, ;)
kerana Miqdad berkata, jika sebanyak mana sekalipun saya buat salah,
awak akan tetap mencintai saya...;)
ayat power tuh...! tapi saya suka ayat tu.. ;)

TERIMA KASEEEEEHHHHYYYYYYYYY !!!! ;)


(post berani mati yang di letakkan kat sini...hehe...berani jgk la....)


...dari hati yang mengingati...bahawa hanya DIA untukku...

No comments:

HULURKAN SUMBANGAN ANDA UNTUK SAUDARA KITA DI FATHONI DARUSSALAM

Create your own banner at mybannermaker.com!