Sunday, June 12, 2011

KENANGAN TERINDAH...


assalamualaikum...

setelah beberapa hari, berpuasa dari segala aktiviti dunia yang menggoda ni....saya akhirnya kembali kepada kehidupan biasa...

apapun, itulah antara kenangan terindah buat saya...

marathon program dari BEN 10 ke MTQN, penat yang masih bersisa dari BEN 10...di bawa dengan semangat yang entah dari mana ke MTQN...

semata-mata ingin turut sama menyumbangkan tenaga dalam menghargai kehadiran anak-anak yatim ke USIM, bumi ilmu....

antara beberapa kenangan yang x boleh nak lupa ... ;)

1) hadir bakal kehidupan baru untuk saya....
2) kenal Asmah, cik kaunselor yang muda dari saya, tapi, sangat banyak yang saya pelajari darinya...
3) kawan-kawan urusetia yang happening....so..fikr, ingat, lain kali dont judge a book by its cover...
4) kontinjen sabah yang selalu membuat saya berasa bangga kerana menjadi LO untuk anda smua... ;)
5) kaki sakit, sampai melecet kerana banyak berjalan....tapi gagahkan diri jugak..kerana komitmen dalam memberi amanah...
6) dan setiap detik yang berlaku...

akan sentiasa dalam memori saya... ;)


No comments:

HULURKAN SUMBANGAN ANDA UNTUK SAUDARA KITA DI FATHONI DARUSSALAM

Create your own banner at mybannermaker.com!