Saturday, December 10, 2011

tinta menjelang 2012

assalamualaikum wrmt.wbrt....

saya rindu nak menulis lagi...macam dulu2...tapi mood bz yang ada ni membuatkan saya cuma dapat curi masa sikit-sikit untuk tulis kat sni....yang penting dapat share sesuatu dgn orang lain... ;)

menjelang 2012 ni...macam2 berita dunia yang kedengaran....malam esok gerhana bulan...dan pelbagai lagi telahan dengan bukti-bukti mcm2 dikeluarkan....

saya selalu berdoa...moga apa pun yang terjadi, ALLAH selamatkan kami sekeluarga dari azabNya...moga bayi yang dikandung sempat melihat dunia...sempat berbakti untuk agama...walaupun ada yang kata 2012 dunia akan berakhir...tapi...saya ttp percaya...ALLAH Maha Berkuasa...jika Dia nak akhirkan dunia hari ni pun....Dia Berkuasa...x perlu tunggu 2012...

so...knapa kita sangat prihatin pada angka 2012? perlukah kita tunggu 2012 menjelang baru nak beramal...?baru nak ingat ALLAH?....x....2012 hanya sekadar angka...saya tetap memasang impian agar bayi dalam kandungan ni di rahmati ALLAH selalu....menjadi rahmat buat kami semua...walau 2012 sudah menghampiri kita...

impian saya tetap besar untuk anak yang dinanti...moga nanti membesar sebagai seorang faqih fid din...yang luas hatinya seluas lautan ALLAH.... ;) (kata ayah baby...) yang damai wajahnya untuk tatapan semua...padanya redup, sejuk, indah dan punya nur yang ALLAH limpahkan untuknya...

untuk itu...umi dan ayah akan sedaya mungkin lakukan yang terbaik untukmu....moga tinta ini menjadi kenangan indah yang akan di baca saat bahagia dan resah bertandang....

UmMi sAyAnG aYaH & aNak.... ;)


No comments:

HULURKAN SUMBANGAN ANDA UNTUK SAUDARA KITA DI FATHONI DARUSSALAM

Create your own banner at mybannermaker.com!