Sunday, July 24, 2011

Entry Status Baru... ;)

telah pergi kehidupan lama, saya melangkah ke alam baru...banyak yang perlu dipelajari, banyak yang akan dikenali....saya hanya ingin berdoa, agar langkah ini tetap kokoh walau dalam apa jua hadirnya....

saya sangat bertuah kerana dikurniai ALLAH, dia yang sangat memahami.....Alhamdulillah...sering pujian untukMu takkan pernah lekang dari hati.....

sayang, jalan ini tak mudah untuk ku lalui, langkah ini tak mudah untuk ku harungi.....selagi mudah, selagi mampu, akan ku lalui ia dengan tapak dan nafasku....kerana memang segalanya x mudah untuk membuat semua ini sempurna....kita tetap saja punya kurang, terlebih dari ku yang baru memulakan kehidupan....

dan, aku dari bahagian rusukmu yang bengkok....x boleh selamanya di biar bengkok, dan tak secepat kilat menjadikannya lurus....ALLAH mengurniakan kita seni tersendiri, agar hidup ini selalu berjalan untuk menjadikan yang bengkok itu lurus menurut acuanNya....

selalu lah ada di sana, agar aku dapat melihat wajah tenang itu, selalu lah ada di sana, agar ada tangan yang menggamitku ke jalan lurusNya...dan selalu lah ada di sana, untuk meredha kan setiap langkah ku.....

;) ;) ;)

HULURKAN SUMBANGAN ANDA UNTUK SAUDARA KITA DI FATHONI DARUSSALAM

Create your own banner at mybannermaker.com!